Mobilya ve diğer tüketim malları içine araba tasarımı çevriliyor bu ay tüm öfke olduğunu. Milano Tasarım Haftası'nda (Salone del Mobile) için, Mazda onun Kodo tasarım dili olarak reenkarne vurgulanan kanepe ve bisiklet . Ford gitar, bir yelkenli için, bir langırt masasına, mobilya parçalarından, tasarımlar çeşitli seçimine tüm yeni GT supercar styling unleashing, daha farklı var.
Ford kesinlikle onun Kuzey Amerika Uluslararası Otomobil Fuarı'nda ziyaretçileri uzak esen 2015 açtı all-new GT , otomotiv mühendisliği 600+ beygir aero-optimize zoru. Biz bile yılın yarım noktası ulaşmış değil rağmen, GT 2015 tanımlayan otomobil tasarımları biri olarak duracak söylemek güvenlidir.
GT sadece spor otomobil severler tantalize izin yetinmeyen Ford onun en kesme kenarı tasarım çeşitli diğer ürünler etkileyebilir nasıl bir görünüme sahip Design Week katılımcılarına tedavi etmeye karar verdi. Otomobilin gövdesi noktası atlama bariz styling gibi görünüyor olsa da, Ford'un olmayan otomotiv eserlerini haberdar iç tasarım oldu. Yenilik, işlev ileri "niyet netliği" ve daha kompakt, sezgisel formlar aracılığıyla kullanıcı ile bağlantı: Özellikle, Ford GT kabin ve akılda üç yol gösterici ilkeler Design Week gösteri parçaları tasarlanmış. Anılan yelkenli, langırt masası, gitar ve mobilya yanı sıra, Ford'un küresel stüdyolarında tasarımcıların bir duvar saati, kablosuz hoparlör ve ışıklar dahil olmak üzere birçok diğer kreasyonlar hazırladı. Fotoğraf galerisi Baş, her tasarımını görmek ve nasıl hakkında biraz daha fazla bilgi edinmek için Ford'un üç nokta tasarım felsefesi haline toplama bağları.
Tüketim malları modelleri ötesinde, Ford da Milan'ın kalbinde inşa onun "favilla, Her Işık Sesi" sergi şeklinde çok daha büyük bir Tasarım Haftası sunumunu gösterdi. Mimar Attilio Stocchi ile hazırlanan Federlegno Arredo Eventi ile işbirliği içinde, çok parçalı montaj iki büyük kutular içinde gelişeceğini. İlk yansıtıcı gösterisi ile ışığın bilim araştırdı ve ikinci Ford tasarım form ve fonksiyonu hem şekillendiren nasıl bir göz attım.
"Başarılı bir tasarım hoş estetik daha fazlasını gerektirir - bu tüketiciler ile bağlamak gerekiyor onların özlemleri konuşmak ve hoş onları şaşırtmadı," Moray Callum, tasarım Ford'un başkan yardımcısı dedi. "Bu yükleme mükemmel tasarım müşterinin etrafında düzenledi duygusal bir yolculuk olduğunu Ford'un felsefesini yansıtır beklenmedik bir keşif sürecinde ziyaretçi alır." Bu hepiniz için soyut, sözde iddialı kurumsal BS (bize yapar) gibi sesler, sadece bunu görmezden ve aşağıdaki videoda etkileyici ışık ekranını keyfini çıkarabilirsiniz. Bu tefekkür gibi hissetmiyorum bile, bir saat değer nasıl mavi Oval ürün ve pazarlama stratejisi içine tüm bağları.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder