İtalya'nın yıllık Concorso d'Eleganza Villa d'Este bahar mevsiminin en büyük otomotiv olaylardan biridir ve her yıl yeni kavram ve tasarımlar gösteri çıkıyor. İtalyan tasarım evi Zagato, olay için güçlü çıkıyor gibi tasarımlar tanıtan bir geçmişe sahiptir Lamborghini 5-95 ve Aston Martin V12 Zagato . Bu yıl Maserati tarafından desteklenmektedir çarpıcı Mostro ile Maserati 100 yılını kutluyor.
Maserati onun gibi olaylar ile geçen yıl 100. yıldönümü için oldukça zor yere attı Goodwood Hız Festivali sergi. Parti hala devam ediyor ve Zagato uygun bir hediye olmadan göstermek için değil emin olur. Zagato yeni araba 1957 Maserati 450 S Coupé Zagato "Monster" ve geri 1930'ların başında uzanmaktadır trident ile bir çalışma ilişkisi bir kutlama bir saygı olarak ifade edilir. Geri 1957 yılında, Maserati İngiliz aerodinamik virtüözü Frank Costin yardımıyla 450 S yarış arabası için coupé karoseri tasarımı Zagato görevlendirdi. Stirling Moss o yıl Le Mans 450 S açık barchettas alanını meydan, ama bir motor arızası çekişme onu itti. Araba daha sonra yol arabaya bir Amerikan alıcı tarafından satın alınan ve dönüştürüldü. Zagato göre, 450 400 hp S 1990'larda içine dünyanın en güçlü önden motorlu yarış otomobili olarak kaldı.
İtalyanca öğrenmiş değiliz bile, muhtemelen "mostro" "canavar" anlamına geldiğini anladım. Yeni Zagato araba hisseleri orijinal "canavar" tarihini temelini aynı yarış arabası-meets-road yetenek. Onun tasarımcılar sadece bir günümüz yorumunu kaleme yerine 450 S Coupé arkasında sürecini yeniden aradı. Onlar aerodinamik tekrar pürüzsüz, kaygan bir form oluşturarak, bir rehber olarak hizmet edelim.
Mostro hisseleri ruhsal selefi ile ön-egemen oranlarda bir anlamda, uzun kaput, üç boyutlu çamurluklar swooping tarafından çerçeveli. cılız kabin uzun boylu kelebek kapıları bir dizi üzerinden erişilen bir kapsül gibi kokpit yaratarak, kuyruk içine tüm yolu geri itilir. Sabit cam yan camlar Zagato benzersiz kapıları inşa etmek gerekiyor özgürlük verir. Geniş ön cam alt, geniş kokpit için izin verirken görünürlüğünü artırmak için konumlandırılmış ve büyük sabit arka kanat aerodinamik paketi bitirir edilir.
Zagato karbon fiber gövdesi Aşağıda, araba arka alt şasi ve çelik boru orta çerçeveye sabitlenmiş bir karbon fiber MonoCell üzerine dikilir. "Powered by Maserati" başlığı altı vitesli yarı otomatik şanzıman ile birlikte çalışan bir merkez ön V8 motoru tarafından yerine getirilir. 19-alaşım jantlar 255/40 R19 ön ve 295/35 R19 lastikler arka devirdi ve çift lades kemiği ön ve arka tarafından minderli edilir. Büyük diskler durdurma gücü sağlarlar. Sadece bir defaya mahsus gösteri arabası daha fazla, Mostro beş örnekler ayarlamak için üretilecektir. Zagato zaten adanmış koleksiyoncular için tüm beşini sattı olarak tüm yeni potansiyel alıcılar, ancak, bu örneklerden biri veya daha fazla ikincil piyasada satışa gider umut gerekecek. Teslimatlar bu Aralık başlayacak. Sen galeride daha fazla fotoğraf ve Mostro renderings görmek ve yıllar boyunca diğer Maserati-Zagato işbirlikleri birkaç kontrol edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder