30 Temmuz 2015 Perşembe

Yeni Evora 400 Lotus

Lotus, tüm zamanların en ikonik ve yüce otomobillerin bazı inşaatçılar korkunç mali straights'e yaklaşan, yine kendini bulur, henüz. Bu bir hit, ele gelen bir hit ihtiyacı ve o kadar hızı, güncelleme ve kurnazca performans zarf boyunca daha patlama için Evora sportscar değiştirmek seçmiştir. Daha gitmek durdurmak ve zaten etkileyici Evora gibi yetenekli bir arabadan çevirmek sıkmak nasıl cevap zor bir soru, ama Lotus o cevap ve en kesin bu yüzden yapmış gibi görünüyor.

"Hızlı gitmek için, basitleştirmek ve hafiflik ekleyin.": Lotus, tüm zamanların en iyi kişisel ve mesleki Mottolar biri vardı Colin Chapman, her zaman büyük otomotiv ve yarış mühendisleri tarafından kuruldu Birçok insan ", hızlı gitmek eklemek için hafiflik" için aşağı düzenlemek ve bu gibi iyi çalışır. Görünüşte Hethel mürettebat hiç çıktı her araba bir kırlangıç ​​gibi hafif ve iki kat daha manevra kabiliyeti olduğu ortaya çıktı. Bu efsanevi Lotus 7, boya isteğe ağırlığı hakkında çok obsesif olabilir. Boya! Ne kadar, sormak tartmak boyayabilirsiniz? Peki, bir 7. Hell 6.1 lbs (2.7 kg), onları yarış arabaları üzerinde pullarını kullanarak yakalandı çünkü Chapman neredeyse mekanik ateş hikayeleri vardır. Cidden, bu insanlar o sloganı ile saplantı vardır.

Evora ilk dışarı haddelenmiş zaman, hangi bazı yönlerden, bir bulmacanın biraz neden oldu. Tam yağlı değildi, ama insanlar beklenen ağırdı. Ve çok daha fazla konfor ve rahatlık özellikleri ve daha fazla lüks öğeler vardı. Ve o da neydi? Bir arka koltuk? Evet, öyleydi temsili olarak, Evora 2 + 2 'dir. Chapman geçmişte diğer 2 + 2s yapmıştı, en önemlisi Elite ve Eclat (hatta aynı zamanda bir Elan içine 2 sıkılmış), fakat normalde, Lotus iki koltuk, bekleme olduğunu. Evora ilk yineleme üzerinde bulunan bu eklenen puffery bir sürü eski şirket başkanı Dany Bahar ayaklarına kare döşenebilir. O tüm bu iyi niyetli adam gibi ve görünüyordu, ama o gibi şeyler ima başlatan "Lotus bir yaşam tarzı markasıdır, gerçekten bir araba şirketi" ve "arabalar çok Spartan ve üst sınıf müşteri çekmek olmaz" diye o şirket gerçekten gerekli üstlendi.

Bir Lotus Kilisesi şekilde küfretmek değil, ve bildiğim kadarıyla biz endişe konum olarak, Bahar gibi hafifçe onun gibi kurtulmak için şanslıydım. Bahar'ın hikayesi onu bir ray üzerinde şehir dışına koşmak alma ile sona erdi ve şimdiye kadar çıkardı eğer onun adını, nadiren. Lotus başka faset finansal parçalanma kenarlarına yakın bir sabit rejenerasyon olmuştur. O Evora 400 basın malzemelerin herhangi bunu belirtilmeyen rağmen, Lotus satmak ve bir isabet olacak ve şirket kasasına nakit akışı çeşit olsun 400 gerekiyor.

Sanatçısını Elise, Exige ve güncel Evora ile etkileyici olmasına rağmen, gearheads arasında kelime Lotus teklifleri oldukça bayat alıyorsanız olmasıdır. Onlar olabilir ama Elise ve Exige Hem harika, oldukça uzun diş alıyorsanız. Ve evet, Evora etkileyici, ama nerede sihirli birçok meraklıları isteyin. Lotus Evora 400 bu soruya cevap umuyor. "Tüm Lotus arabalar için bir gereklilik A noktasından B noktasına en hızlı araba olması ve saf ve ilgili sürüş deneyimi ile sürücü sağlamak, taşıma için bir kriter olmaktır," Grup Lotus için Jean-Marc Gales, Chief Executive Officer diyor . "Evora 400 hızlı yol gidiyor ancak önemli ölçüde daha fazla maliyet otomobil ile uyumlu olabilir performansı sahip, biz hiç doğurmuştur Lotus. Bu teslim supercar performansı supercar müttefik görünüyor" dedi. "Biz her zaman yapmak gerekir, o bir araba daha iyi yapmak için söylediler daha hızlı ve daha hafif," Gales ekledi. "Biz tabii ki, bu yakaladık, ama biz ısrarla garanti var iç, şasi, motor ve gövde tasarımı değişikliklerin önemli sayıda yeni Lotus Evora başlığı olarak, orada durmadı,"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder